آغاز بهره برداری آزمایشی از تونل جنوبی نیایش و ورودی کردستان

۳۱فروردین۱۳،

آغاز بهره برداری آزمایشی از تونل جنوبی نیایش و ورودی کردستان

تونل جنوبی نیایش به همراه ورودی کردستان به تونل جنوبی ، صبح فردا اول اردیبهشت ماه به صورت آزمایشی بهره برداری می گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دراین خصوص گفت : متعاقب بهره برداری از تونل شمالی پروژه احداث تونل نیایش در بهمن ماه سال ۹۱، تونل جنوبی این طرح عظیم عمرانی نیزبه همراه تونل اتصال مسیر جنوب به شمال تونل کردستان به تونل جنوبی نیایش مورد بهره برداری قرار می گیرد تا تمام بخش های این پروژه عظیم مورد بهره برداری آزمایشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تونل جنوبی نیایش تامین‌کننده مسیر تردد غرب به شرق از بزرگراه نیایش به سمت بزرگراه صدر است افزود: تونل جنوبی با توجه به در دست احداث بودن بزرگراه طبقاتی صدرو ملاحظات ترافیکی مترتب برآن ، در دوران بهره برداری آزمایشی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر به روی خودروها گشوده می گردد.

بر اساس این گزارش طول تونل جنوبی نیایش بیش از۳ کیلومتراست که با افزودن تونل ورودی کردستان،این میزان به۶/۳ کیلومتر می رسد. مسیر حرکت خودروهادرتونل جنوبی ازغرب به شرق است که از باند جنوبی بزرگراه نیایش آغاز شده و با گذر از زیر خیابان های ولیعصر(عج)،ناهیدغربی،آفریقا، ناهید شرقی و بزرگراه مدرس، به بزرگراه صدر متصل می گردد.تونل ورودی کردستان ( اتصال مسیرجنوب به شمال بزرگراه کردستان به تونل جنوبی نیایش ) ارتباط بزرگراه کردستان با تونل جنوبی نیایش را برقرار کرده و در واقع بزرگراه کردستان را از بن بست موجود خارج می کند .

عملیات احداث تونل جنوبی نیایش و ورودی کردستان ، همزمان با تونل شمالی و تونل کردستان به اتمام رسید و بهره برداری از آن به سبب اجرای پروژه صدر به تعویق افتاد.

شنبه ۳۱ فروردین   ۱۶:۲۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.