آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام،سونا و استخر

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این نمایشگاه که روز جمعه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا شده است، ۱۷۵ شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

در این نمایشگاه ۱۵۲ شرکت، کارخانه و واحد تولیدی داخلی و نیز ۲۳ شرکت خارجی از کشورهای چین، سنگاپور، ترکیه، اسپانیا، آمریکا، فرانسه، هلند، برزیل و فنلاند آخرین تولیدات خود را در زمینه صنایع آشپزخانه، حمام، سونا و استخر عرضه کرده اند.

در این نمایشگاه انواع کابینت آشپزخانه، پیشخوان، یراق آلات و دستگیره، سینک دستشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، انواع شیرآلات، لوله و اتصالات پی.وی.سی و فلزی عرضه شده اند.

همچنین در گروه تجهیزات حمام سونا و استخر نیز انواع وان، زیر دوشی، شیرالات دوش، تجهیزات بهداشتی، سیستم های تولید حرارت و بخار، تجهیزات سونای خشک و بخار، انواع استخرهای شنای روباز و سرپوشیده خانگی و ورزشگاهی، سکوهای شیرجه، وان هیدروتراپی، سیستم های تصفیه آب و فیلتراسیون سلول های خورشیدی به نمایش عموم گذاشته شده است.

یادآور می شود: دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تا یازدهم اردیبهشت ماه جاری آماده بازدید علاقمندان است.

اقتصام**۲۰۲۴**/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۶۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.