آغاز به کار سازمان بیمه سلامت با سرپرستی عمادی

92-10.jpg

سید عبدالله عمادی معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی امروز با بازدید از سازمان بیمه خدمات درمانی سابق که اکنون به «سازمان بیمه سلامت» تبدیل شده، رسما بر کرسی سرپرستی این سازمان تکیه زد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید عبدالله عمادی – معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون و رفاه اجتماعی- که با حفظ سمت و با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۹ شهریور ماه به سمت سرپرست سازمان بیمه سلامت منصوب شد، در نخستین روز کاری خود به عنوان سرپرست، در محل این سازمان واقع در دروس، حاضر شد.

در این بازدید، مجید دوستعلی ـ قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ـ و دکتر هداوند ـ مدیرعامل سابق صندوق خدمات درمانی وی را همراهی کردند.

محمدباقر هداوند – مدیرعامل سابق صندوق بیمه خدمات درمانی – در گفت‌وگویی با ایسنا خود را عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت معرفی کرد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد با پایان شهریور که آخرین مهلت تشکیل سازمان بیمه سلامت بود، این سازمان با ورود سرپرست جدید، رسما کار خود را آغاز کرد.

لازم به ذکر است، مقرر شده با انتخاب هیات امنا و هیات مدیره سازمان بیمه سلامت، مدیرعامل این سازمان انتخاب و در گام‌های بعدی نیز باید تمام صندوق‌های بیمه‌ای و بخش درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در سازمان یاد شده، ادغام شود.

باید افزود: سازمان بیمه سلامت طبق قانون برنامه پنجم توسعه وظیفه دارد مقدمات لازم برای بهره‌مندی تمام ایرانیان از خدمات رایگان پایه سلامت را فراهم کند، اما هنوز ابهاماتی در مورد تامین منابع مالی این سازمان وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.