آغاز به کار صندوق ملی نوآوری و شکوفایی در سال جاری

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خبر داد

صندوق ملی نوآوری و شکوفایی در انجام طرح های کلانی که منجر به خودکفایی کشور شود مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا،دکتر نسرین سلطانخواه،معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در ششمین همایش بزرگ ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی  با اشاره به راه اندازی صندوق ملی نوآوری و شکوفایی با سرمایه سه هزار میلیارد تومانی در سال جاری خواستار تعیین سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات از منابع این صندوق شد و گفت: صندوق ملی نوآوری و شکوفایی در انجام طرح های کلانی که منجر به خودکفایی کشور شود مشارکت می کند.

سلطانخواه با بیان اینکه فضای مجازی امروز به عنوان بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است، تصریح کرد: فرصت‌ها در فضای مجازی بیشتر از تهدیدهاست بنابراین باید تهدیدها را خوب شناسایی کرده و از فرصت‌ها بیشترین استفاده را برد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه توفیقات و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی مرهون موفقیت دانشمندان این مرز و بوم است، گفت: فضای اینترنتی باعث شده سهم ایران در تولیدات علمی دنیا افزایش یابد؛ در حال حاضر به راحتی می‌توان با استفاده از فضای مجازی علم را توسعه داد و باید برای استفاده از این فرصت‌ها، تلاش و برنامه‌ریزی لازم و شایسته‌ای صورت گیرد.

وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در فضای مجازی، طرح‌ها و برنامه‌ها را بیش از پیش جلو برد و برنامه‌های لازم را به انجام رساند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.