آغاز به کار دو هزار ستاد تبلیغاتی مردمی ولایتی در سراسر کشور

۱۳خردادماه،

رئیس ستاد عالی حمایت‌های مردمی ولایتی گفت: تاکنون دو هزار ستاد تبلیغاتی در سراسر کشور برای حمایت از ولایتی آماده کرده‌ایم که بخشی از آن فعال بوده و بخشی نیز در روزهای آینده فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران  عصر امروز سه شنبه( ۱۴ خرداد ماه) نشست مطبوعاتی رئیس ستاد عالی حمایت‌های مردمی “علی اکبر ولایتی” با رسانه‌ها برگزار شد.

نعمت الله حکیم رئیس این ستاد با بیان اینکه این ستاد قبل از تایید صلاحیت نامزدها حمایت خود از علی اکبر ولایتی را اعلام کرده بود، گفت: حتی پس از ثبت نام کاندیداها اشخاصی چون علی اکبر هاشمی رفسنجانی و مشایی نیز ما بر سر موضع قبلی خود یعنی بر حمایت از ولایتی تاکید کردیم.

وی ادامه داد: ستاد عالی حمایت‌های مردمی علی اکبر ولایتی، ولایتمداری، دینداری، آگاهی از مسائل داخلی و خارجی کشور و قانون گرایی را از جمله مولفه‌های شاخص ولایتی دانسته و به همین جهت از وی حمایت خواهد کرد.

حکیم با بیان اینکه هرگاه حماسه سیاسی محقق شود حماسه اقتصادی نیز تحقق پیدا می‌کند، گفت: از آنجایی که ولایتی یک شخصیت شناخته شده و شاخص در زمان امامت حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن نیز در کنار مقام معظم رهبری بوده است گزینه خوبی برای معرفی به جامعه به عنوان رئیس جمهور است.

ستاد عالی حمایت‌های مردمی علی اکبر ولایتی دو هزار شعبه در سراسر کشور آماده تبلیغات برای ولایتی کرده است گفت: بخشی از این ستادها فعال بوده و بخشی نیز در روزهای آینده فعال خواهد شد.

حکیم با اشاره به وجه تمایز ولایتی با سایر کاندیداها گفت: پایبندی به ارزش‌های اعتقادی، دیپلمات خبره بودن، اخلاق مداری، تعامل با مجلس و … از جمله وجه تمایزی که با سایر نامزدها دارد .

رئیس ستاد عالی حمایت‌های مردمی علی اکبر ولایتی در پایان تصریح کرد: پس از اعلام احراز صلاحیت نامزدها جلسات متعددی با علی اکبر ولایتی داشته‌ایم و این جلسات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.