آغاز به کار ستاد اصولگرایان همراه هاشمی به ریاست علی مطهری/ گمانه‌زنی‌های انتخاباتی کمکی به بهبود فضا نمی‌کند

۳۱اردیبهشت،

معاون تبلیغات آیت‌الله رفسنجانی گفت: علی مطهری ستاد دیگری را با مسئولیت خودش با عنوان ستاد اصولگرایان برای آیت‌الله رفسنجانی ایجاد کرده است.

“محمدرضا صادق” مشاور و معاون تبلیغات ستاد آیت‌الله رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ انتخاب سخنگوی ستاد اظهار داشت: تاکنون سخنگو را به صورت رسمی معرفی نکرده‌ایم.
 
وی در پاسخ به این که آیا علی مطهری به عنوان سخنگوی این ستاد انتخاب شده است یا خیر؟ گفت: مطهری ستاد دیگری را با مسئولیت خودش به عنوان ستاد اصولگرایان برای آیت‌الله رفسنجانی ایجاد کرده است که اطلاع رسانی آن امروز صورت می‌گیرد.  
 
صادق در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آخرین فعالیت‌های ستاد آیت‌الله رفسنجانی به چه صورت است؟ افزود: بنده در حال حاضر به عنوان مشاور آیت‌الله رفسنجانی با شما صحبت می‌کنم چرا که تاکنون وقت قانونی تبلیغات آغاز نشده و تا زمانی که شورای نگهبان نظرش را دربارهٔ کاندیداها و وزارت کشور نیز زمان تبلیغات را اعلام نکند، ستاد موجودیتی ندارد و اساسا اطلاق کاندیدا هم به اشخاص قانونی نخواهد بود و ما باید صبر کنیم تا موعد قانونی فرا برسد.  
 
وی دربارهٔ شایعاتی که پیرامون تایید صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی مطرح می‌شود گفت: گمانه زنی‌ها کمکی به کار نمی‌کند و باید اجازه بدهیم همه کسانی که دلسوز نظام می باشند و دلشان می‌خواهد که حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود حضور داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: باید از گمانه‌زنی‌ها دست برداریم و اجازه بدهیم که مجامع رسمی و قانون نظرشان را اعلام کنند چرا که گمانه زنی‌ها کمکی به بهبود فضا و تحقق خواسته‌های نظام نمی‌کند و طبیعی است که شورای نگهبان نیز کار خود را انجام می‌دهد.  
 
معاون تبلیغات ستاد آیت‌الله رفسنجانی خاطر نشان کرد: در زمان تبلیغات باید هر کاندیدایی مسیر قانونی را طی کند و فعالیت‌های خود را برای مردم شرح دهد. 

انتهای پیام /
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.