آغاز به کار شرکت پشتیبان اینترنت مخابرات

۱۱اردیبهشت،

به منظور مدیریت یکسان پرسنل، تقویت پشتیبانی فروش و پاسخگویی مناسب به کاربران ADSL مخابرات استان تهران، ساختمان مرکزی NOC افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
صبح روز قبل ساختمان مرکزی NOC با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران کل و معاونین شرکت مخابرات استان تهران و مناطق هشت گانه ی مخابراتی و همچنین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت خدمات اول TCT، افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.
در حال حاضر ۲۳۰ نفر از پرسنل شرکت خدمات اول TCT در ساختمان مرکزی NOC به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی بخش پشتیبانی ADSL مخابرات تهران می باشند.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT،در آینده ی نزدیک، علاوه بر پشتیبانی ADSL، پشتیبانی تمامی سرویس های دیتای مخابرات نیز در این مرکز انجام خواهد شد.
بخش فروش تلفنی ADSL مخابرات تهران نیز در حال حاضر، با شماره ۲۰۲۰ در ساختمان مرکزی NOC فعال است و سفارشات تلفنی ADSL، فروش فیش تلفن و تمامی خدمات فروش تلفن به صورت غیر حضوری نیز به زودی به این بخش افزوده خواهد شد.
طرح تجمیع NOC در ساختمان مرکزی با هدف ارتقای کیفیت پاسخگویی، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از بهمن ۹۱ به همت شرکت خدمات اول TCT و با همکاری شرکت مخابرات استان تهران کلید خورد و صبح دیروز به بهره برداری رسید.
ناصر قدیر کاشانی، مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT طی بازدید مدعوین از ساختمان مرکزی ناک، با تاکید بر لزوم پیشرفت همگام با توسعه ی سریع تکنولوژی و خدمات ارتباطی، اظهار داشت: هدف از ایجاد ساختمان مرکزی NOC، ایجاد محیطی آرام و صمیمی برای پاسخگویی متمرکز و مناسب به مشتریان و ارائه ی خدمات تازه و قابل اعتماد می باشد.
وی، حذف مراجعات متقاضیان خدمات مخابراتی را گام مهمی در راستای جذب مشتریان تازه و پاسداشت مشتریان همیشگی مخابرات تهران دانست و تصریح کرد: شرکت خدمات اول TCT با رویکردی نوین و شیوه ای تازه برای ارائه خدمات غیر حضوری در زمینه ی تلفن ثابت، همراه و ADSL و به منظور تسهیل خدمت رسانی به مشترکان و افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت پرسرعت مخابرات با بهره گیری از تجارب ارزشمند و دانش روز در مسیر جلب رضایت مشترکان گام برداشته است.
DSC01731.JPG


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.