آغاز به کار نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار

به گزارش خبرنگار مهر، رامین سمیع‌زاده در حاشیه آغاز به کار دومین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار (کیتکس ۲۰۱۲) در جمع خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کیتکس ۲۰۱۲، تمامی محصولات و لوازم مورد نیاز کودک از زمان نوزادی تا پایان نوجوانی به صورت گسترده ای عرضه می شود.

مدیر نمایشگاه کیتکس ۲۰۱۲ افزود: تمامی کودکان بازدیدکننده از نمایشگاه نوزاد، کودک و نوجوان به طور رایگان مورد آزمایش قند خون قرار می گیرند.

همچنین محسن روزرخ، رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان مفید نیز در این مراسم، گفت: شناخت روانپزشکی کودک در محلی که زندگی می کنند بسیار موثر است و می تواند تاثیر مهمی در بزرگ سالی کودک و خانواده او داشته باشد و برگزاری چنین نمایشگاههایی می تواند علایق کودک را شناسایی و آرامش روانی را برای او به ارمغان آورد.

همچنین در ادامه این مراسم علی انصاری، رئیس انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون از برگزاری دومین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار برای دومین بار در سال ۲۰۱۲ خبر داد و افزود: این نمایشگاه تخصصی می تواند به توسعه صنعت مبلمان و پرداختن به مسائل نوجوانان کمک شایانی کند.

وی کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده را در گرو برگزاری نمایشگاهها دانست و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار بخشی از مشکلات جانبی این اقشار را حل می‌کند.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Mahsa:

    سلام
    ببخشید این نمایشگاه کجا برگذار میشه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.