آغاز تحقیق و تفحص از دومین خودروساز

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 آغاز تحقیق و تفحص از دومین خودروساز

آغاز تحقیق و تفحص از دومین خودروساز

ممتازنیوز: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان از استقرار گروه های کارشناسی در دومین شرکت خودروسازی در روز جاری خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، علی علیلو با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص پایه تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل است، افزود: تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی ایران خودرو از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و با استقرار گروه های کارشناسی تحقیق و تفحص از شرکت سایپا نیز از امروز آغاز شد.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درباره زمان تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل نیز گفت: گروه های کارشناسی دو الی سه روز آینده در این شرکت مستقر می‌شوند و تحقیق و تفحص از این شرکت خودروسازی نیز آغاز می شود.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش از این گفته بود: تحقیق و تفحص در مرحله اول از سه شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل در دستور کار است و احتمال دارد به حسب اتفاقاتی که رخ می دهد تحقیق و تفحص از بعضی خودروسازان مرتبط دیگر نظر به تایید هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص در دستور کار قرار گیرد.
به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان گزارش نهایی و کارشناسانه که قابل دفاع باشد حدود ۱۲۰ روز دیگر اعلام می شود اما در روند کار گزارش های تحقیق و تفحص ارائه می شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.