آغاز تمرینات برای نمایش دوران حیات حضرت ولی‌عصر(عج)

۲۸ آبان ،

کارگردان نمایش ˝وعده موعود˝ خبر داد:

کارگردان نمایش ˝وعده موعود˝ گفت: با تولید این اثر، دوران حیات حضرت ولی‌عصر(عج) روی صحنه تئاتر می‌رود و روند تمرین گروه چندی است که آغاز شده است.

کوروش زارعی درباره وقت اجرای نمایش “وعده موعود” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “وعده موعود” که به دوران حیات با سعادت حضرت ولیعصر(عج) می پردازد، پیش از این قرار بود پس از ماه محرم در تالار وحدت به روی صحنه رود اما این امکان وجود ندارد و به احتمال بسیار اجرا به وقت دیگر موکول شده است البته گروه در حال تمرین اثر می باشند.

زارعی درباره نمایشنامه “وعده موعود” گفت: این اثر از نوشته های حسین فدایی حسین است و برای اولین بار در قالب اثر تئاتری به طور مستقیم به زندگی امام وقت (عج) از بدو تولد، آغاز دوره امامت ایشان، غیبت صغری و بالاخره غیبت کبری ایشان می پردازد. البته متن نگاهی هم به صد سال معاصر دارد که صحبت های بعضی بزرگان درباره امام وقت (عج) را در قالب گفت و گوهایشان با ایشان مطرح می کند.

وی گفت: تاکنون اغلب آثار نمایشی در حوزه پرداخت به شخصیت ائمه اطهار بیشتر در قالب سوگواره بوده‌اند اما نمایش “وعده موعود” لحظاتی سرشار از شادی وخنده را برای تماشاچیان رقم می زند.

زارعی در ادامه از حضور خود در سی و یکیمن جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: نمایشنامه “راکد” از آثار جمشید خانیان را برای اجرا در بخش صحنه ای جشنواره فجر ارائه کرده‌ام. “راکد” با برداشتی از نمایشنامه “آنتیگونه” از شاهکارهای سوفوکل بوده که به شکلی ایرانیزه شده و در قالب آیینی و محلی در آمده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.