آغاز تمرینات قایقران المپیکی و تیم های ملی جوانان

مرحله جدیدی از تمرینات آمادگی قایقرانان المپیک کشورمان از ۲۱ تیر ازسر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: به منظور آماده سازی برای حضور از رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن و آسیایی کره جنوبی قایقرانان روئینگ تمرینات آمادگی خود را از سر می گیرند.

محسن شادی به همراه تیم ملی روئینگ مردان تمرینات آمادگی خود را از۲۱ تیر در ارومیه آغاز می کند و اردوی آنها تا ۳۰ تیر پیگیری خواهد شد، در این مرحله از اردو ۱۲ قایقران از استانهای آذربایجان غربی ، تهران، زنجان، گیلان و مازندران حضور دارند.

همچنین تیم ملی جوانان کشورمان از ۲۶ تیر در کرمانشاه تمرینات آمادگی خودرا از سر می گیرند، قایقرانان جوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، این رقابت ها شهریور ماه سال جاری در چین برگزار می شود و تمرینات آمادگی آنها تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

برگزاری اردوی تیم ملی بانوان اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در رده سنی جوانان از ۲۶ تیر آغاز و به مدت ۳ هفته از آذربایجان شرقی پیگیری می شود.

قایقرانان جوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند، سعیده امیر شکری ، آرمیتا پیروانی، طاهره حضوری و مهرناز سالاری از تهران، مهسا جاور از زنجان و شیما جباری از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.