آغاز توزیع بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت کنکور ۹۲

۰۱ تیرماه ۱۳،

آغاز توزیع بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت کنکور ۹۲

آغاز توزیع بیش از یک میلیون و 200 هزار کارت کنکور 92

توزیع یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۴۴ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۹۲ از امروز دوم تیرماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۷۱ نفر در کنکور سراسری ۹۲ شرکت کرده‌اند که با توجه به اینکه بعضی از داوطلبان در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم شرکت کرده‌اند، باید دو یا سه پرینت از کارت خود تهیه کنند.

بر اساس برنامه زمانی کارت ورود به جلسه در روزهای دوم تا پنجم تیرماه بر روی پایگاه اینترنتی قرار می‌گیرد. محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی – فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در تقاضانامه مشخص کرده‌اند، اعلام شده است.

گروه آزمایشی جمع  زن مرد درصد جنسیت زن درصد جنسیت مرد
علوم ریاضی و فنی ۲۵۱٫۹۵۶ ۹۹٫۳۰۳ ۱۵۲٫۶۵۳ ۳۹٫۴۱ ۶۰٫۵۹
علوم تجربی ۵۰۷٫۵۷۵ ۳۳۹٫۰۶۷ ۱۶۸٫۵۰۸ ۶۶٫۸۰ ۳۳٫۲۰
علوم انسانی ۲۹۷٫۶۵۵ ۱۸۵٫۷۴۶ ۱۱۱٫۹۰۹ ۶۲٫۴۰ ۳۷٫۶۰
هنر  ۴۷٫۰۷۲ ۳۱٫۲۸۵ ۱۵٫۷۸۷ ۶۶٫۴۶ ۳۳٫۵۴
زبان های خارجی ۱۱۹٫۱۸۶ ۸۰٫۴۸۸ ۳۸٫۶۹۸ ۶۷٫۵۳ ۳۲٫۴۷
جمع کل  ۱٫۲۲۳٫۴۴۴ ۷۳۵٫۸۸۹ ۴۸۷٫۵۵۵ ۶۰٫۱۵ ۳۹٫۸۵

داوطلبان تنها در صورتی که مغایرتی در بندهای جنس، دین، زبان امتحانی، معلولیت و بهیاری دیدند باید نسبت به اصلاح آن در باجه‌های رفع نقص اقدام کنند. در صورتی که مغایرت در نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، شماره دانش آموزی، منطقه اخذ دیپلم، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی، استفاده از بورسیه آموزگار، کارمندی، مدرک کاردانی دانشجوی انصرافی، اتباع خارجی، مدرک کارشناسی و رشته‌های ویژه فرهنگیان) ملاحظه کردند باید با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و ورود به قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا ۱۰ تیرماه نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

/۱۱۱/
 


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.