آغاز توزیع سبد غذایی خانوار در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در دامغان

مدیر کمیته امداد خمینی (ره) در شهرستان دامغان گفت: توزیع سبد غذایی خانوار بین مددجویان کمیته امام خمینی (ره) شهرستان دامغان آغاز شد.

محمد قوسی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) دامغان با هدف یاری رساندن به محرومان و رفاه حال بیشتر آنان در ماه مبارک رمضان توزیع سبد غذایی خانوار را بین مددجویان این نهاد آغاز کرد.
مدیر کمیته  امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان با بیان اینکه این کمیته هر سال در ماه مبارک رمضان سبد غذایی خانوار را توزیع می کند افزود: امسال نیز در این ماه کالاهای ضروری همچون گوشت، عدس، روغن، برنج و شکر در بین مددجویان توزیع می شود.
وی ارزش ریالی سبد غذایی خانوار برای هر نفر را ۲۹۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: برای توزیع سبد غذایی خانوار بین ۲هزار و ۲۳۱ نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد دامغان ۶۵ میلیون ریال هزینه شده است.
قوسی مراسم افطار ویژه مددجویان، ثبت نام طرح های شفا، محسنین و اکرام در شبهای قدر، جمع آوری نذورات، کفارات و فطریه، آموزش قرآن کریم و نیز پاسخ به شبهات دینی و احکام جوانان و نوجوانان را از مهمترین برنامه های کمیته امداد شهرستان دامغان در ماه مبارک رمضان بر شمرد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.