آغاز تولید آزمایشی وانتPU1 از دی ماه

آغاز تولید آزمایشی وانتPU1 از دی ماه

آغاز تولید آزمایشی وانتPU1 از دی ماه

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: وانت پی.یو وان (Pu1) از دی امسال به صورت آزمایشی وارد خط تولید این شرکت می شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایرنا، غلامرضا صادقیان اظهارکرد: وانت جدید با پلت فرم ۴۰۵ طراحی شده و تولیدی کاملا ملی است.
وی از تولید آزمایشی ماهانه دو هزار دستگاه از این وانت تا پایان امسال خبر داد و گفت: این نوع وانت از سال آینده به طور رسمی در شرکت ایران خودرو تبریز تولید و به تدریج بر میزان تولیدات آن افزوده خواهد شد.
صادقیان ادامه داد: تا پایان امسال حدود ۱۵هزار دستگاه از این نوع وانت و وانت باردو در شرکت تولید می شود.
وی خاطرنشان کرد: از اواخر مهر ماه امسال موتور تمام خودروها با استاندارد یورو چهار در شرکت ایران خودرو تبریز تولید خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: با تولید وانت جدید به تدریج از میزان تولید وانت باردو کاسته می شود.
وی از برنامه ریزی برای تولید ۲۰هزار دستگاه وانت PU1 در شرکت ایران خودرو تبریز از سال آینده خبر داد.
صادقیان همچنین افزود: در زمان حاضر برای صادرات وانت باردو با سودان و عراق قرار داد امضا و برای هر کدام نمونه هایی ارسال شده تا برای صادرات این محصول برنامه ریزی شود.
صادقیان همچنین از عقد قرارداد در آینده نزدیک با جمهوری آذربایجان برای صادرات تولیدات شرکت خبر داد و افزود: برای این کشور نیز نمونه تولید ارسال شده است.
کارخانه ایران خودرو تبریز در شهریور ماه سال ۸۶ با تولید وانت پیکان کارش را آغاز کرد و هم اکنون تنها تولیدکننده وانت باردو در کشور است.
این شرکت در سال گذشته ۱۱۸ هزار دستگاه خودرو وانت تولید کرد که ۱۸ هزار دستگاه بیشتر از سال ۸۹ بود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.