آغاز تکمیل ظرفیت کنکور از فردا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

متقاضیانی که در آزمون سراسری سال جاری مجاز iبه انتخاب رشته شدند می توانند از فردا iبه مدت سه روز در فرایند تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت نمایند.

به گزارش تفسیری گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛‌ حسین توکلی با اشاره iبه مهلت آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۱ از فردا دوشنبه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش iبه نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه جاری نسبت iبه انتخاب ۱۰ کد رشته اقدام نمایند.

وی در خصوص شرایط شرکت داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت، اظهارکرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری ۹۱ شرکت نموده و بر اساس کارنامه نتیجه اولیه مجاز iبه انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در این مرحله شرکت نمایند.

وی در خصوص نحوه شرکت پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور ۹۱، تصریح نمود: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی پیشی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند و یا قبولی پیشی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال بعد () را نخواهند داشت.

مشاورعالی سازمان سنجش افزود: iبه پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه دقت کافی داشته باشند، در غیر این صورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

توکلی با تاکید بر اینکه در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد، خاطرنشان نمود: پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که iبه دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز iبه ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه نمی‌باشند. /ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.