آغاز ثبت‌نام دانشجوی نمونه

آغاز ثبت‌نام دانشجوی نمونه

فرایند انتخاب دانشجوی نمونه در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز شد و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی تا ۳۰ مهرماه می توانند در این فرایند شرکت کنند.
به گزارش پورتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر ، دانشجویانی که حداقل یک نیمسال تحصیلی را با معدل کل در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ۱۶، کارشناسی‌ارشد ۱۷، دکتری حرفه ای ۱۶، دکتری تخصصی ۱۷ و دکتری تخصصی بالینی ۱۵گذرانده باشند، می توانند در این رقابت شرکت کنند.

دانشجویانی که تا پایان شهریورماه هر سال دانش آموخته می شوند می‌توانند در همان سال در این رقابت شرکت کنند و هر دانشجو در هرمقطع یک بار می تواند بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شود.

داشتن حداقل معدل کل و کسب حداقل امتیاز از بخشهای پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و شئون دانشجویی برای شرکت در این رقابت الزامی است.

دانشجویان دارای سابقه محکومیت در شورای انضباطی دانشگاه و یا مراجع قانونی ذیربط امکان شرکت در این رقابت را ندارند.

ارائه تاییدیه پس از ثبت نام اینترنتی برای تمام فعالیتهای علمی و فرهنگی، اجتماعی به دانشگاه محل تحصیل ضروری است و تنها فعالیتهای صورت گرفته در مقطع فعلی دانشجو ملاک محاسبه و امتیاز است.

ارایه مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا معاونت پژوهشی وفناوری دانشگاه / تحقیقات وفناوری وزارتین و گواهی در دست چاپ بودن از انتشارات برای تمام تالیفات، ترجمه یا گردآوری ضروری است.

در بخش اختراعات تنها اختراعات ثبت شده در سازمان پژوهشی های علمی و صنعتی قابل قبول است.

دانشجوی نمونه


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.