آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از امروز

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از انتشار یافتن فراخوان سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی خبر داد.

به گزارش آریا ، رضا فریدزاده گفت: سومین دوره‌ مسابقات ملی مناظره دانشجویی در بهمن ماه سال ۹۲ با حضور گروه‌های شرکت کننده دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تحمیل عقیده مخالف، تقویت قدرت بیان و استدلال دانشجویان، آموزش جذاب و اثربخش مسائل علمی و زمینه سازی برای شکل گیری تفکر نقاد و خلاق اعلام کرد.

فریدزاده با اشاره به برگزاری دو دوره از این مسابقات در سال‌های قبل، گفت: در این دوره تغییرات در نحوه اجرای مسابقات جهت بالا بردن سطح کیفی آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از گروه‌های داوطلب این مناظره از امروزشنبه ۲۵ آبان ماه به مدت یک ماه، تصریح کرد: دانشجویان در همه مقاطع از کاردانی تا دکتری بدون محدودیت در رشته تحصیلی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان اینکه کلیه مراحل ثبت‌نام این دوره از مسابقات از طریق سایت اینترنتی مسابقات به نشانی www.isdc.ir‌ انجام می‌شود، اظهار کرد: همچنین آیین‌نامه و شرایط شرکت در مسابقات در پایگاه اینترنتی مسابقات قابل ملاحظه است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت در تعداد گروه‌های شرکت کننده، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر در سایت مسابقات، ثبت نام خود را تکمیل کنند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.