آغاز ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری از شنبه/عدم تغییر روند برگزاری آزمون

۰۹م آذر ،

Multimedia_pics_1388_12_education_2.jpg

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری از روز شنبه خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی از روز شنبه ۱۱ آذر ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در ۵ اردیبهشت ماه۹۲، اظهارکرد: در روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری ایجاد نشده است.

ضیایی افزود: سایر اطلاعات مرتبط با مشمولین ثبت‌نام و شرکت در آزمون همراه با آغاز ثبت‌نام طی دستورالعملی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری، خاطرنشان کرد: به تناسب ایجاد بخش بیمارستانی ظرفیت پذیرش نیز افزایش می‌یابد، البته از دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده است تا جایی که امکان دارد و به کیفیت آموزش ضربه‌ای وارد نشود ظرفیت‌ها را افزایش دهند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: البته پیش‌بینی می‌شود ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره از آزمون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.