آغاز ثبت‌ نام برای خرید هدایای احمدی‌ نژاد

۱۳م اسفند ،

رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز ثبت‌نام فروش هدایای رئیس‌جمهور از امروز خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ثبت‌نام و در این حراج بین‌المللی شرکت کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز ثبت‌نام فروش هدایای رئیس‌جمهور از امروز خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ثبت‌نام و در این حراج بین‌المللی شرکت کنند.
 
 همایون هاشمی در حاشیه برگزاری اولین همایش ملی پیشگیری و توانمندسازی سالمندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز ثبت نام از متقاضیان خرید هدایای رئیس‌جمهور آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی جهت خرید هدایای رئیس‌جمهور اقدام کنند.

هاشمی بیان داشت: عواید فروش از هدایای رئیس‌جمهور طبق مرحله اول در بخش سهم آورده مسکن معلولان و مددجویان هزینه می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه در خصوص عدم تشکیل جلسات شورای ملی سالمندان در دو سال قبل گفت: این جلسات در سطح مدیران و معاونین تشکیل می‌شود که امیدواریم در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۲ جلسه شورای ملی سالمندان با حضور وزرای بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: سند ملی سالمندان که چندی پیش توسط سازمان بهزیستی رونمایی شد در اختیار اساتید، کارشناسان گذاشته شد و این اشخاص نظرات خود را اعلام کردند که بنا داریم سند نهایی شده را از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دولت تقدیم کنیم.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.