آغاز ثبت‌ نام مهمانی و انتقالی دانشجویان

۳۱فروردین۱۳،

ثبت‌نام متقاضیان انتقالی و مهمانی سال تحصیلی آینده از طریق سامانه اداره کل خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز شد.

ثبت‌نام متقاضیان انتقالی و مهمانی سال تحصیلی آینده از طریق سامانه اداره کل خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز شد.

سامانه ثبت درخواست متقاضیان انتقالی تا ۳۱ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود، بنابراین دانشجویان برای ارسال درخواست خود تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند.

دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی که متقاضی مهمانی و یا انتقال در سال تحصیلی آینده می باشند، باید در مدت اعلام شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت علوم به نشانی www.msrt.ir مراجعه و با ورود به سامانه خدمات آموزشی مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، چرا که این فرصت تنها یک بار در سال است.

همچنین پس از ثبت درخواست دانشجویان، دانشگاه مبدا از اول خرداد ماه تا ۱۵ تیرماه فرصت بررسی اطلاعات دانشجو و اعلام رای خود دارد که در نهایت دانشگاه مقصد نیز پس از آن ۱۵ تیر ماه تا پایان مرداد ماه فرصت بررسی خواهند داشت که در صورت عدم موافقت با درخواست دانشجو از طرف دانشگاه‌های مبداء و یا مقصد، هر کدام از دانشگاه‌ها باید دلایل عدم موافقت با درخواست دانشجو را اعلام کند.

در این سامانه کلیه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی اعم از روزانه و شبانه و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی امکان ثبت تقاضای میهمانی و انتقال را دارند.

همچنین به دانشجویان میهمان خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.