آغاز ثبت اعتراض حذف‌شدگان یارانه مرداد از امروز

گردآوری توسط گروه اخبار اقتصادی سایت خبری ممتاز نیوز

آغاز ثبت اعتراض حذف‌شدگان یارانه مرداد از امروز

خانوارهایی که یارانه آنها در مردادماه امسال قطع و به حسابشان واریز نشده است می توانند از فردا – چهارشنبه – اعتراض خود را ثبت کنند.

خانوارهایی که یارانه آنها در مردادماه امسال قطع و به حسابشان واریز نشده است می توانند از امروز – چهارشنبه – اعتراض خود را ثبت کنند.

:

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز‌، سامانه yaraneh10.ir از امروز چهارشنبه همزمان با چهارم شهریور ماه اعتراض حذف‌شدگان از یارانه مرداد ماه را ثبت خواهد کرد. با توجه به اعلام رسمی نوبخت -رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی- مبنی بر حذف دو میلیون نفر از لیست یارانه بگیران و همچنین اعلام قبلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حذف دو میلیون نفر تا پایان مرداد ماه، به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از این تعداد در ماه جاری یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند.
:
در حالی با وجود وعده قبلی ربیعی، تاکنون شاخص‌های حذف اعلام نشده است که در بین بسیاری از حذف شدگان خرید اتومبیل لوکس نقطه مشترک است.

:

در عین حال که به نظر می‌رسد در ماه جاری کارمندان بانک‌ها نیز جزئی از خارج شدگان از جمع یارانه بگیران هستند. با این وجود طبق اعلام معاون وزیر کار، حذف‌شدگان با ورود به سامانه از علت حذف خود آگاه خواهند شد. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بعد از بررسی اعتراضات، در صورت تشخیص برای محق بودن افراد و بروز خطا در حذف آنها را به لیست سازمان هدفمندی اضافه خواهد کرد، این در حالی است که تاکنون حدود ۱۷ هزار نفر مجدد به جمع یارانه بگیران اضافه شده و از ماه جاری یارانه آنها برقرار شده است.

./.

– .

ممتاز نیوز » اقتصاد
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.