آغاز ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۹۲ ساعت ۱۰:۰۰ صبح آغاز شد.

به گزارش آریا دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۲۳/۰۵/۹۲ آغاز شد و تا ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷/۰۵/۹۲ ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند برای ثبت نام به وب سایت ielts.iauset.com  مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند

رئیس مرکز آزمون در ادامه افزود: این آزمون در روز پنجشنبه ۲۱/۰۶/۹۲ در تهران برگزار خواهد شد. لذا ثبت نام شوندگان باید در روز مقرر در محل آزمون به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳، مراجعه نمایند.

اقبالی در خصوص تسهیلات برای ارسال اصل کارنامه ثبت نام شوندگان خاطرنشان کرد: آندسته از ثبت نام شوندگانی که درخواست اصل کارنامه آزمون خود را به درب منزل دارند، می توانند در روز برگزاری آزمون با مراجعه به مسئولین مربوطه مستقر در سالن برگزاری، نسبت به ارائه درخواست دریافت پستی کارنامه خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه تأکید کرد: ثبت نام شوندگان، پس از ثبت نام قطعی امکان انصراف از شرکت در آزمون را نخواهند داشت، لذا به متقاضیان توصیه می شود در صورت اطمینان از شرکت در این آزمون، اقدام به ثبت نام کنند.

وی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.  


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.