آغاز ثبت نام اولین دوره آموزش طراحی پایگاه اینترنتی در مرکز دروپال ایران

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : دروپال هسته بیش از یک میلیون وب‌سایت فعال در اینترنت است که بیشتر آنها شامل وب‌سایت‌های بزرگ دنیای وب و مخصوصاً وب‌سایت‌های سطح یک دولتی و سرشاخه‌های اصلی صنعت و دانشگاهی است.

دروپال، سیستم مدیریت محتوای قدرتمندی که انتخاب بیشتر توسعه دهندگان حرفه‌ای وب در دنیا است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایتنا مرکز دروپال ایران نیز برای توسعه هرچه بیشتر این فریم ورک قدرتمند در ایران دوره‌های تخصصی را برای اولین بار برگزار می‌کند.

دروپال چیست؟
دروپال هسته بیش از یک میلیون وب‌سایت فعال در اینترنت است که بیشتر آنها شامل وب‌سایت‌های بزرگ دنیای وب و مخصوصاً وب‌سایت‌های سطح یک دولتی و سرشاخه‌های اصلی صنعت و دانشگاهی است.
اما پلتفرم دروپال می‌تواند در شرکت‌های متوسط و کوچک نیز به سادگی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

احساس نیاز برای توسعه دروپال در بین فارسی زبانان
با رشد و گسترش هسته‌ها و فریم ورک‌های تحت وب احساس نیاز و نگاه تخصصی به آموزش این پلتفرم قدرتمند در بین ایرانیان حضور پررنگ‌تر متولیان و توسعه دهندگان این سیستم مدیریت محتوا را بیشتر کرده است.

مرکز دروپال ایران نیز برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش دروپال از مقدماتی تا پیشرفته کرده است.
مهارت‌هایی نظیر نصب و پیکربندی دروپال، کار با پایگاه داده، طراحی و پیاده سازی قالب ، ماژول و… بخشی از سرفصل های این دوره‌ها می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وب پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس (http://drupalcenter.ir) و یا ایمیل info@drupalcenter.ir پرسش‌های خود را مطرح نمایید.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.