آغاز ثبت نام تورهای ری گردی

۱۶م اسفند ،

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از آغاز ثبت نام تورهای نوروزی ری گردی در مرکز ری شناسی این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۰ تهران ، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: تورهای نوروزی ری گردی از سوم تا سیزدهم فروردین ۹۲ برپا می گردد و تمام شهروندان علاقه مند از سرتاسر شهر تهران می توانند از این خدمات گردشگری به صورت رایگان استفاده کنند. 
غفوری احیاء و معرفی آثار تاریخی و مذهبی ری را از مهمترین اهداف برپایی تورهای یک روزه ری گردی برشمرد و خاطرنشان کرد: توزیع بسته های فرهنگی و همراهی راهنمای تور از نقاط قوت این تور گردشگری محسوب می گردد که تمهیدات لازم برای حضور بیش از یک هزار شهروند در نظر گرفته شده است.  
وی با اشاره به اینکه تورهای نوروزی ری گردی از مترو شهرری آغاز و در نهایت با زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاتمه می یابد تصریح کرد: بازدید از آرامگاه شیخ صدوق(ع)، برج طغرل، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان، برج نقاره خانه، گنبد اینانج و کوه بی بی شهربانو از موارد پیش بینی شده این تورهای یک روزه است که از ساعت ۹ تا ۱۴ به طول می انجامد. 
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در تورهای نوروزی ری گردی می توانند به مرکز ری شناسی واقع در میدان مدرس و غرفه های اطلاع رسانی که در میادین اصلی این منطقه بر پا می گردد مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.