آغاز ثبت نام زمستانی کارگاه‌های آموزشی مرکز اطلاعات علمی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

آغاز ثبت نام زمستانی کارگاه‌های آموزشی مرکز اطلاعات علمی

آغاز ثبت نام زمستانی کارگاه‌های آموزشی مرکز اطلاعات علمی

 با برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی علمی ویژه گروه‌های تخصصی پزشکی و علوم پایه، دوره‌های آموزشی مرکز اطلاعات علمی در فصل زمستان آغاز شد. 

به گزارش ممتاز به نقل ازایسنا ، بر اساس تقویم آموزشی ارائه شده که در بخش کارگاه‌های آموزشی تارگاه SID قابل بازدید است، ۱۰ عنوان دوره آموزشی برای فصل زمستان برنامه‌ریزی شده که تا آخر این فصل نیز دوره‌های تازه در این تقویم گنجانده می‌شود.

بر اساس تقویم آموزشی زمستان و با توجه به درخواست متقاضیان، بعضی از دوره‌های آموزشی بطور ویژه برای گروه یا گروه‌های تخصصی برگزار می‌شود. «آشنایی با روش تحقیق، پروپوزال نویسی و نحوه نگارش پایان نامه ویژه گروه تخصصی علوم انسانی»، «کاربرد نرم افزار SPSS در پژوهش»، «آشنایی با پروپوزال نویسی و نحوه نگارش پایان نامه ویژه گروه‌های تخصصی پزشکی و علوم پایه» و «روش‌های ارتقای رتبه علمی نشریات بر اساس معیارهای بین‌المللی» بعضی از دوره‌هایی است که توسط مرکز اطلاعات علمی در فصل زمستان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات علمی، در پایان هر یک از کارگاه‌ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه‌ها به تارگاه SID به نشانی www.SID.ir مراجعه کنند.

مرکز اطلاعات علمی به عنوان بانک جامع و روزآمد منابع علمی تا کنون بیش از ۵۰ دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف برگزار کرده است.  

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.