آغاز ثبت نام قطعی در نمایشگاه الکامپ از ۲۰ آبان ماه

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام قطعی شرکت ها در نمایشگاه الکامپ هجدهم به صورت همزمان و آنلاین در وب پایگاه اینترنتی رسمی الکامپ به نشانی  www.elecomp18.com آغاز می گردد و متقاضیان باید پس از تکمیل مرحله پیش ثبت نام، در این مرحله بها غرفه ها را بپردازند تا قطعیت حضور آنها در این نمایشگاه رسمیت یابد.

پس از تکمیل شدن ثبت نام های رسمی نمایشگاه الکامپ هجدهم، جانمایی ها از طریق سیستم های کامپیوتری انجام شده و جای هر متقاضی در سالن های مختلف نمایشگاه مشخص خواهد شد.

تاکنون حدود ۱۷هزار متر مربع از فضای نمایشگاه الکامپ هجدهم در مرحله پیش ثبت نام تقاضا شده است که این ۱۷ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه برای بخش ریالی درخواست شده و حدود ۸۰۰ متر نیز در بخش ارزی پیش ثبت نام شده که این موضوع نشانگر آن است که با توجه به مشکلات اقتصادی، شرکت های داخلی و خارجی تمایل بسیاری برای حضور در الکامپ هجدهم دارند.

به گفته مسئولان ستاد اجرایی نمایشگاه با توجه به میزان تقاضاها در مرحله پیش ثبت نام، ممکن است که فضای نمایشگاهی با کمبود مواجه شود.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر – ایران الکامپ ۲۰۱۲ – نوزدهم تا ۲۲ آذرماه و با حضور سازمان نظام صنفی رایانه ای در شورای سیاستگذاری و از سوی مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.