آغاز ثبت نام مسابقه سراسری ” کتاب ماه مطهر” دانشجویان

۲۵ام بهمن ،

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از آغاز ثبت نام دومین دوره از مسابقات کتاب خوانی ” کتاب ماه مطهر” ویژه اسفند ماه دانشجویان سراسر کشور خبرداد

حجت الاسلام و المسلمین میر مجید سید قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: بخش کتاب خوانی جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان کشور در قالب ” کتاب ماه مطهر ” برای دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: در چارچوب این طرح هر ماه یکی از آثار استاد شهید مرتضی مطهری معرفی و فایل آن در پایگاه اینترنتی هشتمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان قرار می گیرد و دانشجویان پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی و ثبت نام، فایل کتاب را دانلود و پس از مطالعه در آزمون اینترنتی شرکت می کنند.
 
 
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در خصوص محتوای سیر مطالعاتی آثار استاد شهید مطهری اضافه کرد: کار گروه علمی دائمی جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان در معاونت مطالعات راهبردی نهاد تشکیل شده و موضوع تدوین سیر مطالعاتی و پشتیبانی علمی جشنواره را پیگیری می کند.
 
وی به دوره اول برگزاری این مسابقه کتاب خوانی سراسری اشاره کرد و گفت: دوره اول از این طرح که با توجه به تقارن ماه محرم و صفر بر اساس کتاب ” حماسه حسینی ” طراحی شده بود علی رغم تقارن با ایام امتحانات دانشگاه ها با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد.
 
حجت الاسلام قریشی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت مسئولان فرهنگی کشور از این طرح و به ویژه افزایش جوایز آن سبب ایجاد یک جریان فرهنگی فاخر در دانشگاه ها خواهد شد و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس http://www.hekmatmotahar.com/ مراجعه کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.