آغاز ثبت نام نمایشگاه ساختمان

۲۵ام بهمن ،

به گزارش نوساز به نقل از ایرنا از روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی،ˈداوود خلیلیˈبا اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی دور سیزدهم نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران، اظهار داشت: ثبت نام سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از هفدهم بهمن ماه آغاز شده و به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: علاقمندان به مشارکت در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان می توانند طی مدت اعلام شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.iranconfair.ir نسبت به ثبت نام اقدام و در اولویت تقسیم بندی غرف نمایشگاهی و جانمایی غرف قرار بگیرند.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده علاقمندان به مشارکت در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و حجم بالای مراجعه کنندگان به پایگاه اینترنتی مرجع، سعی کرده ایم سطح زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام متقاضیان ارتقا دهیم.

وی افزود: به جهت برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، گروه های کالایی و سالن ها مشخص و تفکیک شده اند، سعی شده است هر سالن را به صنف مشخصی تخصیص و بازدید کنندگان را در استفاده بهینه از زمان یاری رسانیم.

وی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را که قرار است مطابق هر سال در تابستان سال ۹۲ برگزار شود، متمایز از دوره های قبل برشمرد و گفت: تمام سطح و سالن های نمایشگاه بین المللی تهران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان زیر بار خواهد رفت و حداکثر بهره وری را از فضای نمایشگاهی خواهیم داشت.

خلیلی اظهار داشت: این دوره متفاوت از دوره های قبل به جهت برنامه ریزی و مدیریت خواهد بود و لذا علاقه مندان به مشارکت نباید منتظر تمدید زمان ثبت نام و احتمالات دیگر باشند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.