آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری از فردا

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری از دوشنبه آغاز می شود

اقبالی درخصوص زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری گفت: کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکتری لازم است روز دوشنبه مورخ ۱۸/۶/۹۲ به واحدهای پذیرفته شده جهت ثبت نام مراجعه کنند.

اقبالی در خصوص نحوه تحصیل پذیرفته شدگان مقطع دکتری تأکید کرد: کلیه دانشجویان دوره دکتری (PHD) اعم از آنها که بورسیه می شوند و یا بطور آزاد ثبت نام می کنند، باید به طور تمام وقت به تحصیل در این مقطع اشتغال داشته باشند.

وی درخصوص مدرک دانشجویان دکتری گفت: پذیرفته شدگان دوره دکتری می بایست اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات، اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ فتوکپی از آن، اصل کارت ملی و کپی آن، ۶ قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران مشمول را مشخص کند را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند. لازم به ذکر است داوطلبان در یکی از آدرس های اعلام شده سؤال خود را مطرح کنند تا پاسخ با سرعت بیشتری ارسال شود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.