آغاز جشنواره فرهنگسرای “آسمان”

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی فرهنگسرای «آسمان» در ایستگاه اول و پنجم مجموعه تله کابین توچال آغاز شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران علیرضا زند وکیلی مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر  گفت: فرهنگسرای تابستانی آسمان با محوریت زوج های جوان تهرانی که بیش از سه سال از تاریخ ازدواج شان سپری نشده باشد، گشایش یافت و تا نیمه نخست مهر میزبان علاقه مندان است.
وی ایستگاه های نمایشگاهی و کارگاه های آموزشی صنایع دستی،آموزش طبخ غذاهای سنتی،  مسابقه آشپزی، آموزش قالی بافی، بازی های سنتی، فوتبال دستی، زمین بازی کودکان، موسیقی محلی، آموزش دوخت لباس های سنتی، نجوم و مشاوره در حوزه های مختلف را از  برنامه های «فرهنگسرای آسمان» در ایستگاه پنجم اعلام کرد.  
زند وکیلی با اشاره به همکاری با هشت فدراسیون ورزشی برای طراحی برنامه های ایستگاه یک توچال، گفت: در این بخش از فرهنگسرای آسمان زمینه فعالیت های ورزشی برای زوج های جوان و عموم شهروندان فراهم شده است.
وی گفت : برنامه های این بخش هر روز از ساعت ۱۸ آغاز می شود و تا نیمه شب ادامه خواهد داشت و در این بخش استخر ماهیگیری، ایستگاه کتاب ، نجوم و سیاه چادر عشایر دایر است.
زند وکیلی در ارتباط با نحوه ثبت نام زوج های جوان برای بهره برداری از خدمات «فرهنگسرای آسمان» گفت: زوج های جوان می توانند به نشانی اینترنتی farhangsara.ir www.مراجعه و برای درج مشخصات خود اقدام کنند.
وی برگزاری جشن های بزرگ شبانه ویژه دهه کرامت را از مهمترین برنامه های این فرهنگسرا بیان کرد و گفت: این جشن ها بعد از اذان مغرب آغاز می شود و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت و این جشن مطابق با نیازها، علایق و سلایق زوج های جوان طراحی شده است و در دهه کرامت، هر شب برگزار می شود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.