آغاز جلسه علنی مجلس برای بررسی بودجه سه دوازدهم

ایران > قانونگذاری
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز (یکشنبه) با دستور کار بررسی لایحه بودجه سه دوازدهم سال ۹۲ آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز لایحه سه دوازدهم بودجه ۹۲ کل کشور در خصوص اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در سه ماه اول سال ۹۲ را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

رسیدگی به طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس و همچنین بررسی طرح الحاق دو تبصره به ماده ۱۱ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، از جمله دستورکارهایی است که در ابتدای جلسه امروز قرائت شد.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مبنی بر رسیدگی به طرح آیین‌دادرسی جرایم نیروی‌های مسلح و دادرسی الکترونیکی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی از دیگر موارد کاری مجلس به شمار می‌آید.

بررسی‌ طرح‌های تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر حوادث غیرمترقبه و اصلاح مواد ۲۶ و ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و همچنین لوایح ممنوعیت خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و سایر تاسیسات و اماکن ورزشی تابع سازمان تربیتی بدنی، دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایسنا، همچنین سوال عوض حیدرپور نماینده شهررضا از از خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی امروز در جلسه علنی مطرح خواهد شد.

رییس مجلس نیز در ابتدای این جلسه، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفت و برای یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد آرزوی شفا و بهبودی کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.