آغاز دوباره ثبت‌نام مسکن ملی از چهارشنبه

ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن که به حالت تعلیق درآمده بود با اتصال اینترنت مجددا از روز چهارشنبه آغاز می‌شود که در این مرحله نام‌نویسی از متقاضیان در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه انجام خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، پس از قطع شدن اینترنت در هفته‌های گذشته، ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی به حالت تعلیق درآمده بود. معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود پس از وصل شدن اینترنت مجددا نام‌نویسی انجام خواهد  شد و دو روز قبل اطلاع‌رسانی می‌شود.

در حال حاضر شرایط برای نام‌نویسی مهیا شده و در فاز نخست از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه ثبت نام آغاز و تا ساعت ۲۴ شانزدهم آذرماه به اتمام می‌رسد.

پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی با اعلام این خبر در نامه‌ای به حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آذر ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ در سامانه مذکور صورت پذیرد. بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به شرح زیر دستور اقدام متقضی صادر شود.

همچنین در اعلامی که از سوی دفتر اقتصاد مسکن انجام شده انجام ثبت نام به اطلاع مدیران کل راه و شهرسازی پنج استان رسیده است.

متقاضیان طرح اقدام ملی می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، ثبت نام فاز اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، ابتدا به صورت پایلوت در استان کرمان انجام شد و پس از آن در اقدامی سراسری نام‌نویسی از ۲۱ تا ۲۳ آبان ۹۸ با ثبت‌نام از متقاضیان در پنج استانِ سیستان و بلوچستان، قم، خراسان جنوبی و خراسان شمالی کار خود را آغاز کرد. ثبت نام در استان‌های بعدی نیز که شامل استان‌های کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان بود از تاریخ ۲۵ آبان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه یافت. اما بعد از آن به دلیل اختلالاتی که در شبکه اینترنت ایجاد شد، انجام نام نویسی به تعویق افتاد.

ثبت نام مسکن ملی در استان تهران نیز بر اساس اعلام وزیر راه و  شهرسازی اواخر آذرماه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.