آغاز دوباره مذاکرات برای انتقال کاکا به میلان

چند روز پیش قراردادانتقال کاکا از رئال مادرید به میلان در حال تکمیل شدن بود اما به دلیل برخی مشکلات پیش آمده مابین دو باشگاه، این انتقال متوقف شد.

به نقل از گل ،با این حال خط خوردن نام کاکا از لیست بازیکنان دیدار دیشب رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا، شرایط را برای شروع مجدد این انتقال فراهم کرد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ارنستو برونزتی ایجنت مشهور فیفا و رابط تیم های سری آ و لالیگای اسپانیا عصر دیروز راهی بارسلون شد تا مذاکرات خود را با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید آغاز کند.

کاکا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در میلان حضور داشت و ۱۹۳ بار پیراهن این تیم را در سری آ به تن کرد و ۷۰ گل به ثمر رساند. مجموع آمار بازی های کاکا برای میلان ۲۷۰ بازی است که ۹۵ گل و ۴۶ پاس گل حاصل حضور او در میلان بوده است.

بعد از اتمام دیدار رئال مقابل بارسا که نام کاکا حتی در لیست بازیکنان رئال هم دیده نمی شد، خبرنگاران پس از شکست ۳-۲ مادریدی ها در برابر بارسلونا در این رابطه از مورینیو جواب خواستند.

مورینیو نیز دلیل اصلیش را نیاز رئال دانست و اعلام کرد جایی برای کاکا وجود نداشت. آقای خاص در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ” می دانستم که بهترین گزینه برای خط حمله ایگواین و دی ماریا خواهند بود تا در صورت نیاز به عنوان بازیکن جانشین به میدان بیایند. برای هافبک نیز گرانرو و لاس ( دیارا) حضور داشتند و دو مدافع ویک دروازه بان . پس دیگر جایی برای کاکا نبود.”

با توجه به صحبت های مورینیو و همچنین احتمال زیاد پیوستن مودریچ به رئال مادرید به نظر می رسد رئال مادرید بیش از پیش برای فروش کاکا آماده است . حال باید دید واکنش مسئولین میلان چه خواهد بود.

لازم به ذکر است که گاتزتا دلو اسپورت نیز تیتر صفحه ی نخست خود را برای روزنامه ی جمعه به همین مسئله اختصاص داده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.