آغاز دور تازهجنگ های وزارت ورزش با کمیته المپیک؟/ فنس های آکادمی را شبانه کندند!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – از ساعت ۹ شب مسئولان وزارت ورزش آغاز به کندن فنس های آکادمی المپیک در مجموعه ورزشی انقلاب کرده اند.

به گزارش ممتاز ؛ ماموران سازمان تجهیز وزارت ورزش با حضور ناگهانی در آکادمی المپیک ، فنس های حراستی این آکادمی را که برای جدا شدن  مجموعه از فضای باز مجموعه ورزشی انقلاب کشیده شده بود کرده اند. آکادمی ملی المپیک که تنها مجموعه مستقل تحت نظارت کمیته ملی المپیک است با این تصمیم مسئولان عالیرتبه وزارت ورزش به بخشی از مجموعه ورزشی انقلاب تبدیل می گردد و استقلالش را از دست می دهد.
هنوز سبب روشنی برای این اقدام شبانگاهی وزارت ورزش اعلام نشده اما به نظر می رسد این تصمیم بی ارتباط با دیدار اخیر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر نیست. .زیر ورزش اصرار دارد انتخابات کمیته ملی المپیک روز ۲۰ تیرماه برگزار شود اما هیات اجرایی اعتقاد دارد به سبب ممانعت نهادهای بین المللی مثل کمیته بین المللی قادر به انجام این کار نیست. البته تعدادی از اعضا مثل خسروی وفا و کرباسیان هم که به نظر می رسد در دولت آینده ارتباطات بسیار خوبی داشته باشند ، اعتقاد دارند که انتخابات کمیته حتما باید در دولت آینده برگزار شود. حتی مهندس نعمت زاده رئیس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور منتخب مردم هم چندی قبل در گفت و گویی تاکید داشت انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک نباید در این شرایط برگزار شود.
به نظر می رسد دولت همزمان به تغییرات در مدیریت پرسپولیس بنایش را بر این گذاشته تا هر طور که هست انتخابات کمیته ملی المپیک را هم برگزار کند. تصمیمی که می تواند در صورت حل نشدن موانع بین المللی ، تعلیق ورزش ایران را به همراه بیاورد.

پیش از این هم در دوره ریاست علی سعیدلو بر ورزش کشور ، جنگی میان او و کمیته ملی المپیک در گرفت که حاصلش حصار کشی به دور کمیته و مسدود کردن راه های ورود و خروج از آکادمی و کمیته ملی المپیک بود که با دستور مستقیم اعضای بلندمرتبه دولت آن دعوا ختم به خیر شد. آیا این اتفاق شبانه دور تازهی است برای اختلافاتی دامنه دار در ماه پایانی دولت ، میان دو ارگان تصمیم ساز برای ورزش کشور؟

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.