آغاز دور تازه ثبت ‌نام عتبات دانشجویی/اعطای کمک هزینه سفر به دانشجویان

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

آغاز دور تازه ثبت ‌نام عتبات دانشجویی/اعطای کمک هزینه سفر به دانشجویان

آغاز دور جدید ثبت ‌نام عتبات دانشجویی/اعطای کمک هزینه سفر به دانشجویان

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی دور تازه عتبات دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از تسنیم،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی با اشاره به آغاز هفتمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام تازه از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از روز قبل آغاز شده است و دانشجویان تا ۱۲ مردادماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: در مجموع ۳۶۰۰ نفر از دانشگاهیان از ۲۹ مرداد تا نیمه مهرماه به عتبات اعزام خواهند‌شد که بعد از اتمام زمان ثبت نام، مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود و نتایج آن نیز در پایگاه اینترنتی لبیک اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و زمینی نیز حدود ۸۰۰ هزار تومان از تهران است، هزینه‌ها با توجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

فقیهی ادامه داد: دانشجویان پسر، دانشجویان دختر مجرد با یکی از محارم، زوج‌های دانشجو، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند همراه با یک نفر به عنوان همراه برای عتبات دانشگاهی ثبت‌نام کنند همچنین کسانی که در دوره های قبل نیز در عتبات دانشجویی ثبت‌نام کرده یا اعزام شده‌اند نیز می توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و اعزام شوند.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین ستاد عتبات دانشگاهی و بانک قرض الحسنه مهر ایران به زائرین عتبات دانشگاهیان ۵ میلیون ریال وام کمک هزینه عتبات اعطا خواهدشد.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.