آغاز دور جدید فروش بلیت قطار‌ مسافری

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

دور جدید فروش بلیت قطار برای بازه زمانی ۱۱ مهر تا ۳۰ آبان‌‌ماه، از امروز چهارشنبه دوم مهرماه ۹۳ آغاز شد.

این دوره از فروش بلیت‌های قطار از ساعت ۰۸:۳۰ امروز چهارشنبه دوم مهرماه از طریق همه آژانس‌های فروش بلیت قطار در سطح کشور آغاز می‌شود.

این دوره از فروش بلیت قطار برای بازه زمانی ۱۱ مهر تا ۳۰ آبان‌ماه خواهد بود.‌فروش اینترنتی بلیت قطار برای این دوره، از ساعت ۶ صبح روز دوم مهر آغاز‌ شد.‌همچنین فروش بلیت قطار‌های بین‌المللی نیز از ساعت ۱۲ ظهر روز دوم مهرماه آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش بنا به اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و درخواست شرکت‌های ریلی، راه‌آهن‌ در راستای توجیه مالی مطلوب‌تر شرکت‌های مسافری حمل و نقل ریلی و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر به مردم، با در نظر گرفتن افزایش نرخ حامل‌های انرژی در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، افزایش قیمت بلیت قطار شرکت‌ها را در دستور کار‌ قرار داد.

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این راستا از شرکت‌های ریلی خواست ‌که بررسی‌های خود را در این باره انجام داده و هر کدام به تفکیک نتایج این بررسی‌ها را و میزان افزایش قیمت پیشنهادی با توجه به بررسی‌های تخصصی و منطقی، در هر مسیر به شرکت راه‌آهن ارائه دهند، تا راه‌آهن‌ به محض دریافت بررسی‌ تخصصی شرکت‌ها و ارائه فرم‌های تجزیه هزینه‌ها که از آنها درخواست کرده‌اند، موضوع افزایش نرخ‌های بلیت قطار را بررسی کند.

‌پس از این موارد بود که طبق تصمیم حاکمیت‌ و درخواست شرکت‌های ریلی برای توجیه مالی مطلوب‌تر و کاهش زیان،‌ بلیت قطار‌هایی که برای تاریخ ۱۱ مهرماه به بعد به فروش می‌رسد، با‌ رشد قیمتی ۲ تا ۲۴ هزار تومانی روبرو خواهند شد و حدود ۳۰ درصد بلیت ‌قطارها بدون افزایش قیمت ارائه می‌شود.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.