آغاز دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای از فردا

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران فردا سه شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز بکار می کند.
دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای امسال، روز سه شنبه با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اعضای شورای فضای مجازی، اعضای شورای انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان در شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد.
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با حضور شرکت های بازی سازی ۱۱ کشور دنیا و جمعی از فعالان عرصه بازی های رایانه ای داخلی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ هر روز از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی برگزار خواهد شد.
علاقه مندان به بازی های رایانه ای با حضور در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران می توانند از نزدیک با دستاوردهای بازی سازی داخلی و بین المللی آشنا شوند.
نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد و برای تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه، دومین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت ۲۲ هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
برپایی غرفه مخصوص خانواده ها با عنوان دنیای بدون خانواده از بخش های ویژه این نمایشگاه فرهنگی هنری است. همچنین خانواده ها با حضور در این نمایشگاه می توانند از نزدیک با دستاوردهای داخلی در عرصه بازی های رایانه ای آشنا شوند.
علاقه مندان به بازی های رایانه ای با حضور در این نمایشگاه می توانند از امکانات ایجاد شده همچون بازی های آنلاین به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین سایت اسراء با هدف اطلاع رسانی درباره رده بندی سنی بازی های رایانه ای، همزمان با برپایی نمایشگاه بازی های رایانه ای برای علاقه مندان به گیم افتتاح خواهد شد.
سایت اسراء نخستین سایت در ایران است که علاوه بر معرفی بازی های رایانه ای براساس رده بندی سنی و اطلاع رسانی درباره نظام رده بندی گیم ها، بازی های رایانه ای را به شکل رده بندی سنی در اختیار کاربران قرار داده و مشابه ایرانی ندارد. در این نمایشگاه بین المللی ۳۰ بازی ایرانی برای نخستین بار به مخاطبان ارائه می شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.