آغاز سفرهای تابستانه از ۲۰ خرداد/ اسکورت وسایل حمل و نقل عمومی کاروان های مراسم ارتحال امام(ره)

۰۶خردادماه،

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح تابستانه راهور از ۲۰ خرداد با آغاز سفرها آغاز می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگار در تشریح خبر فوق افزود: کاروان های اعزامی از استان ها و شهرستان های کشور که با وسایل حمل و نقل عمومی جهت حضور در مراسم ارتحال به مقصد تهران می آیند توسط خودروهای پلیس اسکورت می شوند.

وی در این خصوص اذعان کرد: وسایل حمل و نقل عمومی که وظیفه به مقصد رساندن کاروان های ارتحال امام را دارند می بایست معاینه فنی خود را اخذ نموده و با احتیاط به مقصد مورد نظر طی مسیر کنند.

مومنی در ادامه افزود: در هر کاروان می بایست یک همیار پلیس حضور داشته باشد تا تذکرات لازم را به راننده متخلف بدهد.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس در روز برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در آماده باش به سر می برند و در پارکینگ حرم امام خمینی (ره) جهت روان سازی ترافیک حضور دارند، کاروان هایی که از شهرستان و استان های دیگر برای برگزاری مراسم به شهر تهران می آیند از زمان آغاز حرکت از مبدا به مقصد و از مقصد به مبدا توسط خودروهای پلیس اسکورت می گردد.

وی در خاطر نشان کرد: امسال از ۲۰ خرداد ماه سفرهای تابستانه و طرح ترافیکی پلیس نیز از زمان مقرر آغاز می گردد و امسال سفرهای تابستانه به دو بخش تقسیم می گردد که بخش اول آن از ۲۰ خرداد تا آغاز ماه رمضان است و بخش دو از عید فطر تا پایان تابستان است که در همین خصوص پیش بینی شده با توجه به افزایش  تعطیلات تابستانه به نسبت سال قبل  سفرهای برون شهری افزایش یابد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.