آغاز ضیافت اندیشه دانشجویی در ۱۰۰ دانشگاه

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها خبر از آغاز طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در بیش از ۱۰۰ دانشگاه کشور داد و اعلام کرد که در این طرح چهار واحد درسی به این دانشجویان ارائه می شود.

حجت الاسلام مجید قریشی ، ضمن اعلام خبر آغاز ضیافت اندیشه دانشجویی در بیش از ۱۰۰ دانشگاه کشور، گفت: نزدیک به ۷۷ هزار دانشجو در این ضیافت نام نویسی کرده اند و معادل چهار واحد درسی به شرکت کنندگان در ضیافت اندیشه دانشجویی ارائه شد.

به گفته این مقام مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، بیش از یک هزار و ۳۰۰ مدرس بومی یا اعزام شده از قم در استانهای کشور برای آموزش دانشجویان حضور دارند.

حجت الاسلام قریشی درباره واحدهای درسی که در طول برگزاری ضیافت اندیشه به دانشجویان ارائه می شود، گفت: سه درس آشنایی با قرآن، اندیشه سیاسی و اخلاق اسلامی به دانشجویان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ضیافت اندیشه دانشجویی یک دوره آموزشی، فرهنگی تربیتی است، تاکید کرد که مراسمها و نشستهای مختلف سیاسی، اخلاقی، فرهنگی مثل پاتوقها و کرسیهای آزاد اندیشی همچنین جلسات نقد فیلم در این دوره از ضیافت برگزار می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.