آغاز طرح سفرهای تابستانی از ۳۱ خرداد/حضور ۱۱ هزار راهدار در طرح تابستانی امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افندی زاده گفت:چون ماه مبارک رمضان در مرداد است، اکثر مسافرت‌ها در تیر و شهریور به اتفاق می افتد که باید با مدیریت، سطح سرویس را افزایش دهیم.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، افندی زاده، رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور با اشاره به شروع سفرهای تابستانی از آمادگی سازمان متبوع خود خبر داد و گفت: ۱۱ هزار راهدار در قالب ۱۱۵۷ گروه راهداری مستقر هستند و حدود ۲ هزار گشت مجهز به جی پی اس در سفرهای تابستانی فعالیت می کنند.

افندی زاده تصریح کرد: طرح تابستانی از ۳۱ خرداد ماه شروع و تا ۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: طی ماههای گذشته اقداماتی در راستای بهبود سطح معابر و جاده ها از جمله روکش آسفالت، نصب علائم، ایمن سازی و گاردیل صورت گرفته است تا مسافران با آسایش و راحتی بیشتری به مقصد خود مراجعت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیک مسافرتها در تیر و شهریور، افزود: چون ماه مبارک رمضان در مرداد واقع می شود اکثر مسافرتها در تیر و شهریور به وقوع می پیوندد که می بایستی با مدیریت سطح سرویس را افزایش دهیم.

افندی زاده تصریح کرد: مسافران می توانند در صورت بروز مشکل با تلفن ۱۴۱ و یا با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.iran141.ir مراجعه کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.