آغاز طرح ویژه ترافیکی بازگشت حجاج از فردا

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

آغاز طرح ویژه ترافیکی بازگشت حجاج از فردا

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه ترافیکی برای بازگشت حجاج خبر داد .

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سردار حسین رحیمی با اشاره iبه اینکه اولین سری از حجاج بیت الله الحرام از روز چهارشنبه وارد کشور می‌شوند، افزود: ورود حجاج از روز چهارشنبه ساعت ۱۴ آغاز شده و بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور تا ۳۰ آبان ماه ادامه داد.
وی با اشاره iبه اینکه روزانه بین ۶ تا ۸ پرواز حجاج را از عربستان iبه فرودگاه مهرآباد تهران منتقل می‌کند، افزود: با توجه iبه اینکه همچنان پارکینگ‌های ۱ و ۲ این فرودگاه در حال تعمیر است، لذا امکان پذیرش خودرو ندارد و پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک سنگینی را در محدوده فرودگاه مهرآباد تهران شاهد باشیم.
رییس پلیس راهور تهران از اتخاذ تدابیر ویژه و طرح ویژه ترافیکی در اطراف و داخل فرودگاه مهرآباد از روز چهارشنبه خبر داد و تاکید نمود: بر این اساس علاوه بر ماموران راهنمایی و رانندگی محدوده فرودگاه مهرآباد تعداد قابل توجهی نیرو و تجهیزات موتوری و خودرویی از سایر مناطق iبه این بخش افزوده شده است.
وی گفت: پارک خودروها در محل‌های ممنوعه iبه خصوص ترمینال شماره ۳ ممنوع بوده و پلیس در صورت ملاحظه و iبه جهت جلوگیری از انسداد مسیر نسبت iبه انتقال خودروها iبه پارکینگ‌های فرودگاه و سایر پارکینگ‌های حاشیه‌ای اقدام می‌کند که در این جهت تعداد قابل توجهی جرثقیل برای انتقال خودروها در نظر گرفته شده است.
رییس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه تلاش شده است هیچگونه محدودیت تردد برای خودروهای استقبال نمایندگان از حجاج در نظر گرفته نشود تاکید نمود: در عین حال از همهی همراهان حجاج درخواست می‌شود با توجه iبه تغییرات ساعتی پروازها پیش از عزیمت iبه سمت فرودگاه مهرآباد از طریق اطلاعات پرواز مهرآباد از ساعت ورود حجاج اطمینان حاصل نمایند.
وی خاطرنشان نمود: با توجه iبه کمبود فضای پارک در داخل فرودگاه مهرآباد از همراهان حجاج درخواست می‌شود با استقبال حداقلی iبه فرودگاه آمده و استقبال حداکثری خود را در منازل حجاج انجام دهند تا با مشکلات ترافیکی در این محدوده مواجه نشویم.
رییس پلیس راهور تهران در پایان تاکید نمود: انتظار داریم که رانندگان در محدوده فرودگاه مهرآباد با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا سایر مسافران که قصد دارند از ترمینال‌های یک، ۲ و ۴ استفاده نمایند نیز با مشکل مواجه نشوند.

سه شنبه ۹ آبان   ۴:۴۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.