آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام عصر(عج) و در راستای تامین نیاز مشتریان گرامی، شرایط فروش فوری نیمه شعبان خود را آغازمی کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با برنامه ریزی لازم جهت عرضه سهم خود از تولید خودرو به مشتریان حقیقی بصورت فوری، امکان ثبت نام مشتریانی که طی ۴۸ ماه گذشته برای اولین بار تصمیم به خرید می گیرند را فراهم کرده است، به ­طوری که آن دسته از افرادی که از ۴ سال گذشته اقدام به خرید کرده اند، دیگر مجاز به ثبت نام نیستند. در این شرایط فروش، ثبت نام هم بر اساس پلاک فعال و هم بر اساس کد ملی، محدود بوده و سند خودرو تا یک سال در رهن است.

آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان 1401

فروش اسفئد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir فعال می شود.

هم وطنان می توانند با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت نام در قرعه کشی اقدام نمایند. در این فروش فوق العاده خودروهای خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی، هایما S5 و هایما S7 پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران‌خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین از ویژگی های این شرایط، تنوع رنگ های متفاوت در خودروها و امکان دریافت کارت طلائی گروه صنعتی ایران خودرو با تخفیف ویژه است.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مریم غیاثوند:

    لطفا نظر بنده را مسولین ایران خودرو ببینند و در سایت این مسله که توضیح دادم همسرم و فرزندم،، بیان نشود،،، متشکرم

  2. مریم غیاثوند:

    با سلام و احترام اینجانب مریم غیاثوند به کد ملی ۰۰۶۵۵۰۰۹۱۱ با توجه به اینکه همسرم ۲ بار پیوند استخوان شده و شرایط سخت دارم و چند مرتبه ثبت نام کردم و خداوند بعد ۱۴ سال فرزند دوقلو به بنده به روش آی وی اف داده که یکی از قل ها با افت پلاکت خون و بیمارستان مکرر از بین رفت و دخترم۱۴ فروردین ۱۴۰۰ بدنیا آمد،، متاسفانه اسمم نه در سایپا ونه در ایران خودرو قرعه کشی نشده است لذا از شما مسءولین محترم تقاضا دارم با شرایط سخت همسر که دو بار پیوند استخوان شده اند و فرزند کوچک دارم اسمم را با صلاحدید خودتان درلیست قرار داده و خودروی مناسب در اختیارم قرار دهید. تمامی مدارک همسر و فرزند مشهود و در صورت نیاز اراعه خواهد شد… قبلا از زحمات شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.