آغاز فروش ویژه “فروشگاه شهروند”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به تخفیف ۵ تا ۳۵ درصدی کالاهای مورد نیاز شهروندان در ایام نوروز گفت: ساعات کاری فروشگاهها تا ۱۲ شب افزایش می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛قدرت‌الله گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه فروش ویژه شهروند از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا ۱۹ فروردین ادامه دارد، گفت: در این مدت شهروندان می توانند بیش از ۱۰ هزار بارکد کالا را با تخفیف ۵ تا ۳۵ درصد خریداری کنند.
 
وی ادامه داد: بیشترین تخفیفات کالاهای مورد نیاز شب عید شهروندان از جمله پوشاک، لوازم برقی، قند و شکر، روغن، گوشت و… است.
 
گودرزی با اشاره به افزایش ساعات کار شهروند در جشنواره نوروزی گفت: در نیمه اول اسفند ساعات کار از ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است و در نیمه دوم تا ۱۲ شب ادامه خواهد داشت. همچنین پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، حکیم، بهاران و بهروز به صورت شبانه‌روزی است.
 
مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به توزیع سبد کالا در فروشگاههای شهروند گفت: خوشبختانه مردم از لحظه توزیع سبد کالا در شهروند راضی بودند حتی وزیر رفاه و مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هنگام بازدید از نحوه توزیع سبد کالا در این فروشگاه‌ها ابراز رضایت کردند.
 
وی اعلام آمادگی کرد که فروشگاههای شهروند در مرحله دوم توزیع سبد کالا نیز با دولت همکاری کنند.
 
گودرزی با اشاره به کاهش فروش کالاهای خارجی در فروشگاه های شهروند گفت: این رقم به ۱۵ درصد رسیده بود که با تلاش ما چند درصدی نیز کاهش پیدا کرده و به ۱۲ درصد رسیده است.
 
مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: برای مشتریان وفادار شهروند کارت الکترونیکی صادر شده تا خدمات بیشتری به این نوع مشترکین ارائه شود.
 
وی از توزیع سکه طلا و نقره جات در غرفه های فروش طلای شهروند خبر داد و گفت: با رایزنیهای انجام شده در فروش ویژه نوروزی توزیع سکه آغاز خواهد شد.
 
گودرزی از توسعه این فروشگاهها درمناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: ما در ۸ منطقه شهرداری، فروشگاه شهروند نداریم، این در حالی است که در بعضی مناطق ۲ تا ۳ فروشگاه احداث شده است. تلاش می کنیم در تمامی مناطق فروشگاهها احداث شود که  اولویت ما ورودی جنوبی شهر تهران است.
 
مدیرعامل شرکت شهروند در پاسخ به پرسشی دربارهٔ عدم شفافیت مالی شرکت شهروند گفت: شرکت شهروند سهمی از درآمدهای شهرداری ندارد و درآمدهایش پس از کسر  هزینه ها به خزانه واریز می شوند که توسط حسابرسان معتمد شورا به دقت بررسی می گردد بنابراین شفافیت لازم در این بخش وجود دارد.
 
گودرزی در خصوص شهروند فرمانیه گفت: این فروشگاه به طور موقت تعطیل شده و به زودی در همان مکان فروشگاهی بزرگتر با ۶ هزار متر مربع سطح فروش و ۳ پارکینگ احداث می گردد. در حال حاضر شهروندان این منطقه از فروشگاههای کاشانک خرید می کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.