آغاز فعالیت کمیته اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد بیرجند با هدف شناسایی ضعف‌های اقتصادی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با هدف شناسایی ضعف‌های اقتصادی و ارائه راهکار به مسئولان خبرداد.

سامان نیازی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بیرجند، طی نشستی اهداف کلی اقتصاد مقاومتی را بررسی کرده و کمیته اقتصاد مقاومتی را در این دانشگاه تشکیل دادند.

وی هدف از تشکیل کمیته اقتصادی در این دانشگاه را تبیین کلی اهداف اقتصاد مقاومتی، کنترل تورم، خودکفایی در محصولات وابسته دانست و افزود: بسیج دانشجویی اهتمام جدی برای حل این مسائل و مشکلات اقتصادی دارد.

نیازی با بیان اینکه جلسه بسیج دانشجویی برای تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی چهار گام اساسی برداشته است، تصریح کرد: قرار است در اولین گام از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در این کمیته ثبت نام کنیم و در گام دوم ضعف‌های اقتصادی شناسایی شده و با مسئولان نشست‌هایی را داشته باشیم.

وی گام سوم برگزاری این نشست‌ها را برگزاری کارگاه و کرسی آزاداندیشی دانست و گفت: در گام آخر قرار است نسبت به دستاوردهای این کمیته به یک جمع بندی کارشناسی شده برسیم و راهکارهای مناسبی را به دستگاه‌های مسئول ارائه دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بیرجند با اشاره به استفاده این کمیته از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی برای داشتن اقتصادی پویا، خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ نفر از دانشجویان در این کمیته ثبت نام کرده و کمیته اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد بیرجند از هفته آینده جلسات خود را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.