آغاز فعالیت سامانه ثبت درخواستهای انتقال خارج به داخل از سه شنبه

۲۶خردادماه،

آغاز فعالیت سامانه ثبت درخواستهای انتقال خارج به داخل از سه شنبه

آغاز فعالیت سامانه ثبت درخواستهای انتقال خارج به داخل از سه شنبه

مدیر کل دانشجویان داخل از راه اندازی سامانه ثبت درخواستهای انتقال خارج به داخل از ۲۸ خرداد و امکان ارائه وام شهریه به دانشجویان متقاضی انتقال به داخل خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، محمدحسن یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک خلق حماسه سیاسی توسط مردم در انتخابات ریاست جمهوری، دربارهٔ آغاز به کار سامانه انتقال خارج به داخل، گفت: فعالیت این سامانه از ۲۸ خرداد آغاز می گردد و به مدت یک ماه تا ۲۸ تیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این سامانه دانشجویان حق انتخاب ۹ دانشگاه را دارند اما انتخابهای ششم تا نهم باید دانشگاههای پیام نور یا غیردولتی باشند، پس از پذیرش در یک یا چند دانشگاه، دانشجو حق انتخاب یک دانشگاه را دارد.

به گفته مدیر کل دانشجویان داخل، در صورتیکه هیچ یک از این دانشگاهها، رای به عدم پذیرش دانشجو صادر کنند، شورای انتقال وارد عمل شده و دانشجو را به ۵ دانشگاه دیگر معرفی می کند.

یوسفی در پاسخ به پرسش مهر دربارهٔ تغییر میزان شهریه دانشجویان انتقال به داخل، تاکید کرد: متاسفانه هنوز نتوانستیم تغییری در میزان شهریه لحاظ کنیم و شهریه ها بر اساس جدول آیین نامه انتقال خارج به داخل از دانشجویان دریافت می گردد.

این مقام مسئول سازمان امور دانشجویان از ارائه وام شهریه به این دسته از دانشجویان خبر داد و گفت: به میزان شهریه ای که دانشجویان داخل کشور برای شهریه دریافت می کنند، تسهیلاتی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در نظر گرفته شده تا به دانشجویان انتقال به داخل هم وام شهریه تعلق گیرد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.