آغاز مجدد «نوشدارو»

۲۴م دیماه ،

جام جم آنلاین: ساخت سریال «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی که ساخت آن یک ماه متوقف بود، از فردا (دوشنبه ۲۵ دی) در تهران مجددا آغاز می‌شود.

حسین فرزین، مدیر برنامه‌ریزی نوشدارو به مهر گفت: تا یک ماه پیش که تصویربرداری متوقف نشده بود، ۲۵ درصد از کار را گرفته بودیم.

فرزین در پاسخ به این‌که صحنه‌هایی که قرار است در خارج از کشور تصویربرداری شود، کی گرفته خواهد شد، توضیح داد: ما در تهران ۱۵ روز تصویربرداری داریم، بعد از آن قرار است به عسلویه و اهواز برویم و در منطقه آبادان نیز تصویربرداری خواهیم داشت. اما سفر خارج از کشور باید پیش از عید نوروز انجام شود.

مدیر برنامه‌ریزی نوشدارو همچنین اعلام کرد اصغر همت، رضا فیاضی، سعید داخ و جلیل فرجاد به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.

برخی از ماجراهای قصه سریال در انگلیس اتفاق می‌افتد اما تصمیم گرفته شده برای ضبط صحنه‌های مربوط به این بخش به قبرس و ترکیه سفر شود.

هدایت هاشمی، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهد، جعفر نامنی، امیرعلی نقویان، سیدجواد طاهری، شیوا خسرومهر و مهسا روحبخش از جمله بازیگران سریال می باشند.

داستان نوشدارو دربارهٔ شش نفر است که در زمان جنگ در جبهه با یکدیگر همسنگر بودند و بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.

از دست‌اندرکاران سریال نوشدارو که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و به تهیه‌کنندگی علی لدنی ساخته می‌شود، می‌توان به عارف نامور مدیر تصویربرداری، مهدی‌پور مدیرتولید، عباس صالحی طراح گریم، مرتضی اصلان‌زاده صدابردار، مهدی‌زاده مدیر تولید و پیام نصیری عکاس اشاره کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.