آغاز مذاکرات چلسی با رم برای انتقال ده‌روسی

۱۳خردادماه،

باشگاه لندنی که امروز به طور رسمی مورینیو را به عنوان سرمربی فصل آینده اش معرفی کرد، قصد دارد در تابستان چند خرید مهم انجام بدهد وبه همین دلیل پیشنهادی رسمی برای خرید این ملی پوش ایتالیایی به باشگاه رم ارائه داده اند.

آقای خاص علاقه زیادی به بازی ده روسی دارد و در طول سه فصلی که در رئال بازی می کرد نیز تلاش زیادی کرد تا او را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

ده روسی در فصل اخیر مشکلات زیادی در رم داشت و به ویژه در زمان حضور زدنک زمن، کمتر در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت. گفته می شود مدیران این باشگاه حاضرند تا با دریافت پیشنهادی در حدود ۲۰ میلیون یورو، او را واگذار کنند.

مذاکرات بین مدیران چلسی و همتایان رمی شان به تازگی آغاز شد و مانع اصلی بر سر راه این انتقال، نه مبلغ مورد نظر رم، که دستمزد درخواستی این بازیکن است.

ده روسی که سال قبل مورد توجه منچسترسیتی نیز بود، با دستمزد سالانه ۶ میلیون یورو، یکی از پردرآمدترین بازیکنان سری آ است.

یک منبع نزدیک به این انتقال، گفت:” ده روسی می داند که مورینیو او را می خواهد و رم آماده است تا با دریافت پیشنهادی مناسب، او را بفروشد. دوران حضور او در رم به پایان رسیده است.”

ده روسی در ۱۷ سالگی به رم پیوست و در تمام طول دوران حرفه ای اش برای این باشگاه بازی کرد. او ۸۴ بازی ملی در نیز در کارنامه دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.