آغاز مراحل پایانی لیگ برتر در مواد جاده

۰۷م آذر ،

مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از ساعاتی دیگر به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان هرمزگان و در جزیره کیش برگزار می گردد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از امروز سه شنبه هفتم آذر ماه به مدت چهار روز به میزبانی هئیت دوچرخه سواری استان هرمزگان و در جزیره کیش و با همکاری باشگاه عقاب و معاونت ورزش و آموزش شرکت توسعه عمران کیش، برگزار خواهد شد.

در اولین روز از این دوره رقابتهای لیگ برتر در مواد جاده، امروز سه شنبه هفتم آذرماه ۴۵ دوچرخه سوار در ماده استقامت جاده به مسافت ۱۱۰ کیلومتر و در مسیر ( میدان قشم- کمربندی ۷۰۵ متری) ( به صورت رفت و برگشت) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون،دوچرخه سواران در این دوره از مسابقات، در مواد ( تایم تریل انفرادی، کریتریوم، تایم تریل تیمی و استقامت) پا به رکاب می شوند.

رقابتهای جاده لیگ برتر دوچرخه سواری با حضور،( سیروس کوهی، ایرج امیرآخوری و حسین پراش) به عنوان داور و محمود وفایی به عنوان سرپرست اجرایی، حمید عطاالهی به عنوان انفورماتیک و فتوفینیش و اسد هاشم وند به عنوان ناظر فنی برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابتها۵۶ رکابزن در قالب ۱۰ تیم ( پیشگامان کویر یزد، مقاومت همدان، سیبک امید نیا مشهد، ترافیک تهران، مس کرمان، پیکان تهران، مدرسه دوچرخه سواری، دانشگاه آزاد، عقاب و گاز زنجان) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.