آغاز مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)؛ تبلیغات بعضی نامزدها با وجود ممنوعیت

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۱۴ خرداد ماه در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد و مردم با شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» در انتظار سخنرانی مقام معظم رهبری می باشند.

بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دقایقی قبل در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور میلیونی ایرانیان و صدها مهمان خارجی آغاز شد.

در این مراسم مسوولان و مقامات لشگری و کشوری و کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز حضور دارند.

قرار است مطابق سال‌های قبل در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب سخنرانی نمایند.

پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز سخنرانی خواهد کرد.

در دقایق ابتدایی آغاز مراسم شعارهای «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم آماده» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از داخل حرم شنیده می‌شود.

مهر نوشت: با وجود اعلام ممنوعیت تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۴ خرداد در حرم امام خمینی(ره)، بعضی طرفداران سعید جلیلی مشغول تبلیغات و پخش پوسترهای این کاندیدا به همراه توزیع هفته نامه نه دی در بین مردم و در مقابل درب‌های متروی حرم می باشند. تبلیغات انتخاباتی عارف نیز بر روی زمین و در دست مردم دیده می‌شود.

در اطراف حرم مکان‌هایی با نام « پاسخ به شبهات انتخاباتی» از سوی بعضی نهادها در نظر گرفته شده است.

خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان داخلی و خارجی بسیاری برای پوشش خبری مراسم بیست و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در داخل حرم و در بین مردم حضور دارند.

اتوبوس‌های حامل مردم تهران و سایر استان‌های کشور در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی سبب ایجاد ترافیک در این معابر شده است.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.