آغاز مرحله سوم جشنواره های شمسه در منطقه ۴

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از آغاز مرحله سوم جشنواره شمسه خبر داد و گفت: مرحله اول این جشنواره با اجرای برنامه های آیینی شمسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر و با بیان اینکه ارتقاء جایگاه شمسه، توسعه و آبادانی محلات را در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت گفت: جشنواره شمسه با هدف تحقق تفکر مشارکت دهی شهروندان در امور شهری و جریان سازی موضوعات شهری است که در سطح محلات و در دل خانه های ۱۴ گانه اجرا می گردد.
 
وی افزود: در مرحله سوم جشنواره شمسه ساختار و قواعد آن، کنترل کمیت و کیفیت آثار و نیز ثبت آمار و معرفی نفرات در هر رشته به جشنواره شمسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
زمانی افزود: نحوه اجرای جشنواره شمسه، شیوه و راهکارهای موثر در شناسایی و جذب ظرفیت های محلی و هدایت اشخاص به سرای محلات در دوره سوم سخن گفتند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار اضافه کرد: مرحله سوم جشنواره شمسه نیز همانند دور اول و دوم در ۱۲ رشته دنبال خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در گام اول مرحله سوم جشنواره شمسه هنرهای آیینی شامل قرآن و عترت، دعا و نیایش، نهج البلاغه اجرا خواهد شد.
 
زمانی افزود: شهروندانی که تمایل به حضور در مرحله سوم جشنواه شمسه را دارند می توانند به سرای محلات ۲۰ گانه مراجعه و پس از عضویت در خانه های ۳ گانه، در مرحله سوم جشنواره شمسه شرکت نمایند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.